BLİSTEX DAILY LIP CONDITIONER

Mart 05, 2017



Taa Amerikalardan ithal edilen meşhur Blistex markasını duymayan kalmamıştır sanırım.
Her ne kadar bu çeşidi mavi kutulu medplus kadar ünlü olmasa da birde bu çeşidini denemek istedim.
Çünkü herkesin ayılıp bayıldığı, kutu kutu bitirdiği ürün bende hiçbir işe yaramadı :(



Ürünün içerisinde mentol bulunuyor.
Dudaklara sürüldüğü andan itibaren dudakları hafiften yakmaya ve karıncalandırmaya başlıyor.
Yine çoğu kişi bu özelliğinin dudakları dolgunlaştırdığını iddia ediyor ama ben yine böyle bir etkisini göremedim :( Ne şanssız kızım ben ya :(

Gel gelelim nemlendirmesine ;
Gerçekten bu ürün en uzun süre nemlendirme sağlayan tek ürün.
Bir şeyler yiyip içmediğiniz sürece 4-5 saate kadar dudakları nemli tutuyor
ve
dudak üzerinde kalıyor.
Yani dudak tarafından hemen emilip, yok olmuyor.
Tabi bu özelliği dışarı çıkmadığınız sürece güzel
dışarı çıkarken kullanılacak bir ürün olduğunu düşünmüyorum.
Gerçi az bir miktar sürülüpte dışarı çıkılabilir.
Çünkü içerisinde 15 spf güneş koruma faktörü de bulunduruyor.

Ancak benim aradığım özellik dudakları iyileştirme özelliği !
Ne yazık ki 
bu çeşidi de diğer medplus çeşidi de 
dudaklarımı iyileştiremedi.

Benim dudaklarımın sorunu aslında sadece üst dudağımın sorunu
3 günde 1 kuruyup
kabuk tutup
soyulup atması :(
Bunun nedeni de liseden beri ne zaman canım sıkılsa, sinirlensem, üzülsem
hemen dudağımı ısırmak orayı soymak oluyordu.
Yıllarca bunu alışkanlık edindim, sonunda çok şükür bıraktım
ama 
bu seferde dudağım bu duruma alışmış ve kendi kendine soyulur oldu.

Bu yüzden bu derdime çare arıyorum ancak hâlâ bulabilmiş değilim ne yazık ki :(



Bu yazıları da okumalısın

0 yorum