PROJECT PAN -DURUM GÜNCELLEMESİ-

Aralık 27, 2016


Yeni yıla çok az bir süre kalmışken,
 bende Ekim ayından bugüne kadar bitirdiğim ürünleri paylaşacağım.
Zaten çok az ürünle bu projeye katılmıştım.
Çoğunu bitirdim ve ürün kalabalığından kurtuldum.

Bu arada dışarı çıkıyım ya da çıkmıyım her gün makyaj yaptığımı belirtmek istiyorum :D


Bitirdiğim ürünler bu şekilde :



- Avon Ruj ve Flormar Dudak Kalemi :
İlk bitirdiğim ürünler oldu. Bu ürünler yüzünden kırmızı rujdan soğudum :(

- Flormar Far :
Bu üründe kırık olduğundan parça parça dökülerek kendi kendini bitirdi garibim.

- Essence Maskara Bazı :
Bu ürün galiba bozulmuş. Ne zaman kullansam gözlerimi saçma bir şekilde
sulandırdı (sanki göz içine sürüyorum).
Bende kullanmayı bıraktım.

- Avon Far Bazı :
Sırf bitirebilmek için bolca göz kapaklarıma sürdüm ve evet BİTİRDİM :D
İşe yaradı mı hayır çünkü göz kapaklarım kuru olmamasına rağmen
pütür pütür durdu
farın sürülmesini zorlaştırdı.



Bunlarda asla bitiremeyeceğim ürünler :



- Flormar Gel Eyerliner :
Yazın akma, bulaşma yapmasa gerçekten güzel bir ürün ancak 
sıcaklarda böyle sorunlar yaşıyorum :(
Bu yüzden bu projeye dahil etmiştim.
Her gün kullanmama rağmen bir gram bile azalma olmadı.
Sittin sene bitiremem ben bu ürünü :D
1 yıla yakındır da kullanıyorum 
ve
asla kurumadı. 

- Avon Far :
Sadece 1 numaralı beyaz rengini bitirebildim.
Diğer renkleri öylece duruyor.

- Oriflame Makyaj Bazı :
Bu üründe
 o kadar kötü 
o kadar başarısız ki
elim bir türlü kullanmaya gitmedi.
T bölgem yağlı, bu üründe T bölgesinin 
yağlanmasını engelliyor.
Ama aşırı engelliyor.
Ayarı yok yani !
Fondötenimi, bb kremimi pütür pütür yapıyor
sanki kabuklanmış bir cildim varmış gibi gösteriyor.
Birkaç kere kullandım daha da kullanmaya yüreğim dayanmadı.


Bu yazıları da okumalısın

0 yorum