-ORİFLAME LOVE NATURE ÇAY AĞACI SERİSİ-

Aralık 19, 2016



Herkese merhaba :)

Çay ağacı modası uzun bir süredir var. Hemen hemen her firma çay ağacı yağıyla ilgili bir ürün çıkarmakta. Benim de başım sivilcelerle dertte olduğu için içerisinde çay ağacı 
yağı olan ürünleri kullanmaya özen gösteriyorum.



Bende Oriflame'dan bu ürünleri aldım ve uzun süredir kullanıyorum.

İlk olarak;

-- Love Nature Çay Ağacı Yıkama Jeli :



Benim cildimde bu tür ürünler ne yazık ki sivilcelenme yapıyor. 
İlk kullandığım anda yanağımda sivilceler çıkardı ve hala gitmediler :(
Ama cildimi kurutmadan güzel bir şekilde temizledi. 
Eğer benim gibi sorununuz yoksa kesinlikle şans vermeniz gereken bir ürün.



-- Love Nature Çay Ağacı Nemlendirici Kremi :



Bu serinin en sevdiğim ürünü kuşkusuz nemlendiricisi !
Cilt yapım karma olduğu için nemlendiriciler yüzümü disko topuna döndürüyorlardı :(
Ama bu ürün yüzümü hem çok güzel nemlendiriyor hem de asla yağlı yağlı göstermiyor.
Hem nemlendiriyor hem de kurutmadan matlaştırıyor.
Ayrıca bende sivilcelenme de yapmadı ki bu durum bende nadir görülür :D
Bende sivilce çıkmadıysa kimse de çıkmaz diye düşünüyorum.
Biter bitmez tekrar alacağım bir ürün oldu kendileri ;)



-- Love Nature Çay Ağacı Yağı :



Bu serinin sevdiğim ürünlerinden birisi oldu. 
Özellikle cildimin altından çıkan büyük sivilceleri hemen söndürdü. 
Ancak 
yağ bezelerinde 
ve
sivilce izlerinde
ben pek etkisini göremedim.
Cilt tarafından hemen emiliyor ve yağlı yağlı durmuyor.



-- Love Nature Çay Ağacı Kapatıcı Stik :



Bendeki şuan insan içine çıkacak durumda olmadığı için internetten alıntı fotoğraf koymak
zorunda kaldım.
Çift taraflı bir ürün.
Yeşil renk olan tarafı sivilcelerin rengini nötürleştirirken
turuncu renk gibi olan tarafı ise sivilceleri kapatmaya yarıyor.
Bence çok güzel düşünülmüş.
Ancak benim cildimde pütür pütür durdu.
Daha doğrusu iki ürünü de aynı anda kullandığım zaman bu durum oldu.
Bende başka kapatıcılarla kullanarak bu durumdan kurtuldum.
Ama öyle de pek memnun kaldığım bir ürün olmadı. 
Fazla kapatıcılık sağlamıyor. Düşük seviyenin bir tık üstünde.



Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim :)
Umarım faydalı bir yazı olmuştur.



Bu yazıları da okumalısın

0 yorum