- FARMASİ ÇAY AĞACI YAĞI SABUNU & NEMLENDİRİCİ KREMİ

Aralık 21, 2016






Geçen yazımda Oriflame'ın çay ağacı yağı serisini yazmıştım.
 Bugünde Farmasi'nin çay ağacı yağı serisinden elimde bulunan
sabununu
ve
nemlendirici kremini
elimden geldiğince yazmaya çalışacağım :)





-- Farmasi Çay Ağacı Yağı Sabunu :

Farmasi genel olarak sabunlarda çok başarılı bir marka. 
Ama en meşhuru ve en başarılısı çay ağacı yağlı sabunu.
Sivilcelerimi söndürmeyi başarıyor ve azda olsa sivilce oluşumunu engelliyor.
Benim cildimde sivilce izlerine bir etkisini göremedim ancak
cildimi yatıştırması ve temizlemesi benden 10 tam puan aldı.
Bu 3. sabunum ve bittikçe tekrar tekrar satın alıyorum.
Yazın kullanmaya ara vermiştim, daha çok sivilce izlerine yönelik ürünler kullanmıştım.
Kışın gelmesiyle tekrar bu sabunu kullanmaya başladım.

Sabunlar evet cildi kurutuyor ama benim cildime de sabunlar iyi geliyor.
Temizleme jelleri cildimde aşırı sivilcelenme yapıyor ve bu sivilceler kolay kolay iyileşmiyor.
Bu yüzden yüzümü kurutsa bile bundan nemlendirici ile kolaylıkla kurtuluyorum.






-- Farmasi Çay Ağacı Yağı Nemlendirici Kremi :

İlk olarak kokusundan hiç hoşlanmıyorum.
Çok tuhaf bir kokusu var.
Allah'tan cildime uyguladıktan sonra kokusunu hissetmiyorum.
Ben genel olarak bu üründen pek memnun kalmadım.
Cildimde parlama yapıyor.
T bölgem zaten yağlı ee bu üründe sivilceli, yağlı ciltler için üretilmiş
ancak kullandığım zaman yağlı yağlı duruyor.
Cildin parlamasını engellemediği gibi daha da parlamasına neden oluyor.
Cildimi yağlandırdığı için de sivilcelenme yaptı, bende kullanmayı bıraktım.

Bu serinin diğer ürünlerini de merak ediyorum, indirimde gördüğüm zaman hemen alacağım.
Özellikle toniğinin methini çok duydum :)




Bu yazıları da okumalısın

0 yorum