LE COLOR 2023 AJANDASI - STICKER DEFTERİ - 246 ORIGAMI KAĞIDI

Aralık 31, 2022



 

Üniversite yıllarında ürünlerini sürekli kullandığım Le Color markasının şahane ürünlerini bloğumda sizlerle paylaşmak istedim.

Benim ajandalık bir hayatım yok ama yine de her yıl kendime hoşuma giden bir ajanda alıyorum.
Bu yıl Le Color markasının ajandasını tercih ettim.

Le Color ürünlerinde FSC Belgeli endüstri amaçlı yetiştirilmiş özel ağaç ürünleri kullanıyor.
Bu sebeple bu markanın yeri bende bir başkadır 💗


Ajandanın ilk sayfalarında izleyeceğim filmler, okuyacağım kitaplar, gideceğim yerler, tadacaklarım, yapacaklarım, alacaklarım bölümleri var.

Ajandamı daha eğlenceli yapabilmek için sticker kitabı da aldım.









Ve alışverişimin beni en çok mutlu eden parçası
mermer ve çiçek desenli origami kağıtları


Kağıtları, desenleri, baskıları o kadar kaliteli ki ben asla origami yapmak için kullanamam bu kağıtları 😊

Şunların güzelliğine bakar mısınız












Paketin içerisinden not defteri ve kitap ayracı da çıktı..
Çok teşekkür ederim.


Sizde bu güzellikleri 2. ürüne %50 indirim ile almak isterseniz

https://www.lecolor.com.tr/

sayfasına mutlaka uğrayın 💗




Bu yazıları da okumalısın

0 yorum