MIRACLE OPTIMUM RESULT ÜRÜNLERİ

Ekim 04, 2022

 
Merhaba, bloğuma hoş geldiniz.
Bugün yeni tanıştığım Miracle Optimum Result markasının satın aldığım ürünlerinin incelemesini yapacağım.
Ben Hepsiburada'da gezinirken rastladım. Fiyatları uygun ve şişeleri çok çok çok güzel olunca hemen satın aldım 💜
1 haftadır ürünleri deniyorum ve gerçekten çok sevdim.
Meğerse benim cildimin tek ihtiyacı M.O.R. ürünleriymiş 🙆

M.O.R. ürünlerinin içeriğinde Aronya meyvesi bulunuyor.
İçerdiği zengin vitamin ve antioksidan sayesinde cilt bakımı ürünlerinde mucizeler yaratıyor.
Cildi güneşin zararlı UV ışınlarından koruyan aronya meyvesi ayrıca A,C ve E vitaminleri ile kırışıklıklara karşı etkili, cilde parlaklık ve canlılık kazandırıyor.
Kısacası on parmağında on marifet varmış bu meyvenin.


M.O.R. YÜZ YIKAMA JELİ


Ciltteki makyaj kalıntılarını, günlük kir, toz ve yağı derinlemesine temizliyor.
Cildimi yumuşacık ve kadife gibi yapıyor.
Cildimi yatıştırdı, kurutmadı ve parlaklaştırdı.
 
Ürünün vaatleri arasında içeriğindeki aronya bitkisi ile ciltteki melanin sentezini düzenleyerek koyu lekelerin giderilmesinde etkili olur diyor. Henüz yeni kullanmaya başladığım için böyle bir etki gözlemleyemedim ama gerçekten cildi aydınlatıyor ve parlak bir görünüm kazandırıyor.
 
 
150 ml
Keşke daha büyük boyutta olsaymış bana biraz küçük geldi. Bu yüzden 2 tane yüz yıkama jeli aldım.
Bütün cilt tipleri için uygun.
İçeriğinde aronya özü, E vitamini ve kolajen bulunuyor.
 
 
 M.O.R. JEL TONİK


Makyaj kalıntılarını ve cilt yüzeyindeki fazla yağı, cildin yüzeyindeki hidrolipidik film tabakasını koruyarak kolayca temizler. Aronya özü ile ciltte bulunan gözeneklerin kapanmasına ve nemlenmesine yardımcı olur. Cİltteki toksinleri ve makyaj kalıntılarını derinlemesine temizleyerek cildin sağlıkla parlamasını sağlar.


Ben ilk kez jel formda bir tonik kullandım.
Cildim daha az yağlanmaya başladı.
Cilt tipim yağlı ve ne kullanırsam kullanıyım cildim en fazla 2 saat sonra yağlanıyordu ama bu jel tonik ile bu süre uzadı ve cildim daha az sebum üretmeye başladı.
Gerçekten benim cildimin tek ihtiyacı M.O.R. ürünleriymiş.
Keşke yüz yıkama jeli gibi bu tonikten de 2 tane alsaymışım.
150 ml
Bütün cilt tipleri uygun.
İçeriğinde E vitamini ve aronya özü bulunuyor.


M.O.R. CANLANDIRICI JEL KREM

 
Kutusu insana zenginlik hissi veren kaç ürün kullandınız ?
Şunun güzelliğine bakar mısınız ?
 
 
Ben aslında bu ürünü satın aldığımda başlıkta leke kremi yazıyordu ama kutusunda leke ile ilgili hiçbir ibare yok. Sadece nemlendirici kremmiş.
Bilseydim almazdım çünkü nemlendirici krem evde bir sürü var benim tek ihtiyacım lekeler için bir krem.
 

 Kurumuş ve hassas ciltleri yatıştıran, içeriğinde A ve E vitamini, hyaluronic asit, kolajen ve aronya özü bulunan bir krem.
Jel formda olduğu için yağlı ciltlere de uygun.
Ağırlık yapmıyor.

 
50 ml
 
 
Benim denediğim M.O.R. ürünleri bu şekildeydi.
Daha denemek istediğim sabunu, peeling jeli, göz kremi var.
Her ihtiyaca yönelik ürünleri mevcut anlayacağınız.
 
Miracle Optimum Result ürünlerini incelemek isterseniz 
Instagram sayfaları

Hepsiburada sayfaları
 
 
Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim.
Umarım faydalı bir yazı olmuştur.

Bu yazıları da okumalısın

0 yorum