MART ~ 2018

Nisan 01, 2018

Merhaba :)
Bu ay neler yaptıklarımla karşınızdayım. Aslında bu ay pek bir şey yapamadım :(  Ne bir tane dizi izledim ne de belgesel. Bu ay paso yattım. Doğru düzgün film de izleyemedik. Zaten öyle filmler izledik ki film izleme şevkimi kırdılar :(
Bunlardan ilki ;

Mezarına Tüküreceğim 1 ve 2 


Yorum yapmayacağım film sadece vahşetten oluşuyor. Çoğu sahneyi atlayarak izledik zaten. 
Bana bir şey kattı mı hayır, güzel vakit geçirdim mi yine hayır. Boş yere zaman kaybı izleyene de çekene de. Başka da bir şey söylemiyorum.

Yaşam Savaşı 


Yine bizi baya geren, yavaş ve konusuyla oldukça imkansız bir film. 

Özgürlük Yolu


Yaşanmış bir olayı anlatan harika bir film. Verdiği mesajlar olsun, görüntüler olsun güzel bir film olmuş. Çok beğendik.

127 Saat


Yine bu film de yaşanmış bir olayı konu ediniyor. Güzel heyecanlı bir filmdi.

Yol


Güzel distopik bir filmdi. Ama havada kalan yerler vardı filmde. Ne oldu da dünya bu hale geldi, bu açıklansaydı daha mantıklı olabilirdi.

Katilimi Tanıyorum

Yine benim film izleme şevkimi kıran iğrenç bir film.


Mart ayını 2 güzel film ile bitirdik çok şükür :) Bu ay o kadar kötü filmler izledik ki bu 2 film çok iyi geldi :) 

Kong: Kafatası Adası


Klişe falan ama yine de insana iyi zaman geçirtiyor. Ben severek izledim :)

Camdan Kale


Bu filmde konusuyla oyuncularıyla çok etkileyici bir filmdi. Aşırı gerildik üzüldük sinirlendik ama çok beğendik.

Bu ayı 9 filmle kapattık diğer aylara göre bu sayı çok az ama Nisan'da telafi edeceğiz :)
Film az izledik ama radyo tiyatrosu çok dinledik. Bunlarda dinlediğimiz oyunlar;
-Gelin
-Zor Yıllar
-Cinayeti Gören Kadın
-İlanla Evlilik
-Esrarlı Kule
-Yağmur Işıkları
-Bir Kadın Uğruna
-Çaycının Kızı
-Zengin Kızı
-Gelinlik Kız

Bu ay tabi ki diğer aylara göre de az kitap okudum :(

1. Veda: Esir Şehirde Bir Konak - Ayşe Kulin
2. Kujo - Stephen King
3. Beyaz Kale - Orhan Pamuk
4. Baba ve Piç - Elif Şafak
5. Köprü - Ayşe Kulin
6. Araf - Elif Şafak
7. Puuung'un Aşkı - Puuung

Diğer aylarda neler yaptığımı okumak isterseniz ↓



Benim bu ay izlediklerim dinlediklerim ve okuduklarım bu şekildeydi. Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim. Umarım faydalı bir yazı olmuştur.

Bu yazıları da okumalısın

0 yorum