AVON ALIŞVERİŞİ (KATALOG 10)

Eylül 28, 2017


Merhaba :)
Uzun bir süredir canım hiçbir şey yapmak istemiyor. Bloğumu, İnstagram sayfamı baya bir boşladım. Yavaş yavaş kendimi toplamaya çalışıyorum ama ne olduysa üzerimde bir yorgunluk, bıkkınlık var. Neyse hayrola inşallah deyip lafı fazla uzatmadan bu ay Avon'dan neler almışım hemen yazmaya başlıyorum :) Katalog yarın sona eriyor bu ay siparişlerimi geç verdim ama hala alacaklar varsa geç kalmış sayılmazsınız :)


Avon'da likit mat ruj furyasına katıldı. Duymayan kalmamıştır muhakkak. Bende denemek için bir tane aldım. Boyu 7 ml.
Fiyatı 17.95 TL




Mark serisinden ikili allık ve aydınlatıcı paleti aldım. Rengi çok hoşuma gitti. Beyaz tenlilerde çok güzel durur en azından çamur gibi durma riski yok. Aydınlatıcısının olması da çok pratik. İki ürün bir arada. Üstelik aynası da var daha ne olsun bu fiyata :)
Fiyatı 24.50




Sayfa 4-5 ve 8-17 arasından her 20 tl'lik alışverişe birkaç ürünü indirimli seçip alabiliyorsunuz. Bende 20 lirayı baya bir geçtiğim için 2 tane ürün seçtim. Zaten birisi çok sevdiğim üründü.



Little black dress'in çanta boyu parfümü :) Diğeri de hiç kokusunu falan bilmeyerek aldığım Femme parfümü. Allahtan kokusunu çok beğendik. Ürünler 30 ml. 
Fiyatı 7.95 TL



Rolonlar çok ucuzdu. Ailecek aldık tabi ben yine 2 tane aldım vücut spreyleriyle takım yapmak için. Zaten hep kullanıyorum, aşırı sıcaklarda pek işe yaramıyor ama ben çok terleyen birisi olmadığım için beni kurtarıyor. Üstelik parfümün yanında rolonunu kullandığım zaman çok kalıcı oluyor.
Fiyatı 3.95 TL



Erkek kardeşim kendisine geçen ay aldığı parfümden yine aldı. Bu ay ki kampanya geçen seferkine göre daha avantajlıydı. Bir parfüm alana ikincisi 1 tl'ydi. 2 tane de bu parfümlerden aldı.
Dış görünüşleri ↓



Fiyatı 36.95 TL



Color Trend serisinden bir tane ruj aldım.



Bu seriden daha önce yine bir ruj almıştım ve yapısını, rengini çok seviyorum yine almak istedim.
Fiyatı 6.95 TL



İndirim broşüründen 2 tane ürün aldım. İkisi de Color Trend serisinden. Ruju zaten daha önceden almıştım ve hala da kullanıyorum. Şimdide bu rengini almak istedim. Rengin adı Nectar. Normalde kırmızı gibi görünüyor ama dudakta kırmızı durmuyor. Diğeri de kalem far. Rengi bunun da Peach Nectar. İkisi de çok doğal renkler.



Fiyatları 5.95 TL 

100 TL sipariş verene de 3 ürün hediyeydi.



Bende nihayet Avon'dan şartsız şurtsuz bir hediye kazanabildim :) Hediyelerim çok hoşuma gitti burdan teşekkür ederim :) 500 ml.'lik banyo köpüğü, çift taraflı göz kalemi ve kolye.
Göz kaleminin adı Emerald Shimmer
Renkleri ↓



Bu ay şansımdan mı bilemedim baya bir tester üründe göndermişler. Yeni çıkardığı likit mat rujdan bir adet numune, yine yeni çıkardığı parfümün numunesi ve Anew'den yaşlanma karşıtı krem numunesi.




Benim bu ay Avon'dan aldıklarım bu şekildeydi. Umarım faydalı bir yazı olmuştur. Okuduğunuz için teşekkür ederim.




Bu yazıları da okumalısın

0 yorum