COSMETİCA ALIŞVERİŞİM

Ağustos 11, 2017

Merhaba :)
Alışveriş yazılarını okumayı çok seviyorum.
En çok okunan yazılarım da alışveriş yazıları oluyor.
Galiba çoğu kişi neler alındığını görmeyi seviyor.



Kargom dün geldi.
Aslında 2-3 gün içinde gelirdi ama 14. yıl dönümleri olduğu için
 yoğunluktan 1 haftaya uzatılmış kargonun gelme süreleri.

Güvenilir bir site COSMETİCA
Ben şimdiye kadar bir sorun yaşamadım.
Umarım bundan sonra da yaşamam
Kredi kartı ve kapıda ödeme seçenekleri var.
2 ayrı kargo şirketi ile anlaşmaları var.
Aras kargo
ve
Yurtiçi kargo
Hangisini seçeceğiniz size kalıyor.
40 TL üzeri kargo bedava kampanyası yapılmış ki bu en sevdiğim özelliği ❤️
Kız kardeşimle ortaklaşa bir şeyler aldığımız da zaten tutar hemen 40 lirayı geçiyor
ama tek başına alışveriş yapıldığında da tamamlanması güç bir rakam olmuyor.
İade güvencesi bulunuyor.
Ambalajı açılmamış ürünleri 14 gün içerisinde iade edebiliyorsunuz.

Ben neler aldım ↓



Hepsi ihtiyaç alışverişi oldu benim için
Cilt bakım ürünü vs. almadım çünkü artık öyle her bulduğumu
 her üretileni yüzüme sürmek istemiyorum ve bu yönde baya seçici olmaya başladım.
Elimdeki bakım ürünlerini de baya tükettim sayılır.

İlk olarak maskara ihtiyacım vardı.
Maybelline markasına ait bu One by One Volum Express maskarada baya ucuzdu.



Biraz nostalji yapayım dedim. İlk aldığım maskaralardan birisiydi 😊
Genelde Maybelline'in maskaraları 15 liradan aşağı satılmıyor.
Bende 8.90 tl olduğunu görünce hemen attım sepete.




Golden Rose markasının velvet matte serisini duymayan kalmadı herhalde



Yapıları sürümleri fiyatları harika
Bende daha önceden 22 numarası vardı.
Ama ne olduysa kaybolmuş bayadır ortaklıkta görünmüyor.
Zaten bu rengini de pek sevmezdim.
Bordo kiremit karışımı bir renkti.
Aldığım numara ↓



Aslında 27 numarayı almayı istiyordum ama biraz zor bir renk.
Denemeden alınmaz bence.
Beyaz tenli olduğum için ölü gibi durma olasılığı çok yüksekti.
Bende daha kullanışlı olur diye bu rengi aldım ve bayıldım.



Turuncu kiremit gibi bir renk
Ancak koyu renk dudaklarınız varsa sizde kırmızı gibi duracaktır.




Birisi bana diğeri kız kardeşime 2 tane 3.90'a Cecile markasına ait bu dipliner'dan aldık.
Mat bir ürünmüş.
Keçe uçlu


Note markasında da indirim vardı.



Note ürünleriyle pek barışık değilim ama fardan bir şey olmaz dedim.
Göz kalemi almıştım deli gibi akıyor
Kapatıcı aldım renk çeşidi fazla olmadığı için çok açık oldu



Bakalım umarım bununla bir sorun yaşamayız ama rengini şimdiden çok sevdim.
Çok doğal duruyor. Yaz kış kullanılır.
Fiyatı 6.60
Numarası ↓




Yine Cecile markasından 33 numara likit mat ruj aldım.



Bayadır bu rengi almayı düşünüyordum indirimde görünce hemen aldım.
Fiyatı 11.90
Lisedeyken bu markanın yine bu serisinden kıpkırmızı bir rengini almıştım 😊
Tabi o zamanlar bu kadar ünlü değildi.
Bu 1 milyoncu tarzı yerlerde satılıyordu.
Kafamız kapalı sürerdik bu ruju kırmızı kırmızı dudaklarla gezerdik 😄
Bu alışveriş benim için nostalji oldu hep eskileri hatırlattı.  Ne günlerdi be !

Benim alışverişim bu şekildeydi.
İndirim hala devam ediyor.
Bir şeyler alacaksanız bir bakım derim.

Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim.
Umarım faydalı bir yazı olmuştur.


Bu yazıları da okumalısın

0 yorum