AVON ALIŞVERİŞİ (KATALOG 9)

Ağustos 19, 2017




Merhaba 😊
Uzun zamandır Avon'dan bir şeyler almıyordum.
Erkek kardeşim de Alanya Alaaddin Keykubat Üniversitesini kazandı.
Şimdiden hazırlıklara başladık 😄
Ünüversiteyi kazanan herkese hayırlı uğurlu olsun.

Hazırlıklarımız tabi ki ilk olarak kişisel bakım oluyor.
Avon'un da parfümlerini ailecek çok seviyoruz bu ayda baya güzel şeyler vardı katalogda 
bizde birkaç bir şey aldık.

İlk olarak kardeşim neler aldı onları gösteriyim ⬇️

Sport Rolon ve Musk isimli parfümden oluşan bir paket vardı.
Notaları da genelde sevdiği kokulardı aldık.



Daha önce hiç kullanmamıştı 
ama parfümün içinde sevdiğiniz notalardan birisi varsa genelde kokuları güzel oluyor.
Şişesi bu şekilde ⬇️
75 ml



Notaları ⬇️
Nane
Misk
ve
Odunsu

Fiyatı ⬇️
32.95 tl


Yine güzel bir kampanya vardı.
Küçük boy alana büyük boy hediye diye



Bu parfümü de aldık.

Şişesi bu şekilde ⬇️
Küçük olan 30 ml
Büyük olan ise 75 ml



Notaları ⬇️
Ardıç
Kakule
ve
Odunsu

Fiyatı ⬇️
38.00 tl


Bende kendime birkaç bir şey aldım :)
Hep merak ettiğim ve daha önceden de severek kullandığım ürünleri aldım.

Mat ruj aldım tabi ki
Daha önce bu seriden 
Marvelous Mocha 
rengini almıştım.



Bu rengini de bayadır merak ediyordum.
Hazır kampanya da varken aldım.



Bende ki rengi 
Blush
Soğuk tonlarda bir pembe
Bence bu renk herkese yakışmaz.
Önceden denenmesi gerekiyor.
Zaten çoğu rujun numunesi satılıyor. Satış yapandan isterseniz sizin için getirir sizde dener ona göre satın alırsınız. Ama Marveluous Mocha rengi herkese yakışır. Yok böyle bir renk
Rujun yapısı kalıcılığı da harika zaten.

Fiyatı ⬇️
14.50 tl

20 liralık ürün alana da 
vücut spreyi  
göz kalemi
numune
9.95 tl 

Bende tamamlamak içinde çift fazlı bu makyaj suyunu aldım.



200 ml
Daha önce micellar suyunu denemiştim.
Bunu da merak ediyordum.
Micellar su hakkındaki yorumlarımı merak ediyorsanız buradan ulaşabilirsiniz ⬇️


Fiyatı ⬇️
10.95 tl

En sevdiğim ürünleri de paket yapınca sırf bu paket için ruju ve makyaj temizleme suyunu aldım diyebilirim 😋
Little black dress vücut spreyi
Göz kalemi
Ve yanında bir adet numune
Ama göz kalemi stokta yokmuş gelmemiş 😔
Diğer ay elime ulaşacakmış.




Takım olsun diye de Little Black Dress'in vücut losyonunu aldım.



Fiyatı ⬇️
5.95 tl




Fırsat broşüründe de satıştan kalkan bu göz kalemleri vardı.
2 tane de bunlardan aldım.



Renkleri ⬇️
  Molten Sky
ve
Molten Rose


Fiyatı ⬇️
7,95 tl


Aldıklarım bu şekildeydi.
Diğer Avon alışveriş yazılarımı buradaki linklerden bulabilirsiniz ⬇️












Bu yazıları da okumalısın

0 yorum