BEPANTHOL DUDAK KORUYUCU KREM

Şubat 03, 2017


Soğuk günlerde en çok zarar gören
 dudaklar 
için 
bugün
 Bepanthol'ün dudak koruyucu kremini
yorumlayacağım.

Bepanthol markası eczanelerde satılan bir marka
Her derde bir çare sunmaya çalışan firma :)
Bu ürünü de 
*çatlayan 
*kuruyan
dudaklar için üretilmiş.

7,5 ml'lik ufacık bir ürün
24 aylık raf ömrü var
Ben aldığım zaman fiyatı 10 tlydi.


Başlığı fotoğrafta görüldüğü gibi yuvarlak
Ürünün dudaklara kolay sürülmesini sağlıyor.
Oynar başlı değil ortasındaki delikten ürün geliyor
ve
yuvarlak plastik ucuyla ürünü dağıtıyor.
Üründe tek beğendiğim noktada bu özelliği zaten :)
Sıkılarak kullanılan bir ürün olması da dezavantaj 
Ürünü bitirmeye yakın keserek kullanmaya başladım.
Çünkü bütün gücümle ürünü çıkarmaya çalışıyorum, 
çıkan üründe dudaklarım için baya baya fazla geliyordu.


Rengi beyaz
Yapısı ne çok yoğun ne de çok hafif
tam ortasında
Kokusu yok
Dudaklara uygulandığında o beyaz rengi kayboluyor
Ama dudak kenarlarında beyaz beyaz birikiyor, topak topak oluyor.
Dudak tarafından emilmiyor.
Bu yüzden rujların altına da uygulanmıyor, kötü bir görüntü oluşturuyor.

Nemlendirme ve iyileştirme özelliklerini de beğenemedim.
Dudağım yine çatlamaya devam etti
-Her ne kadar düzenli kullansam da-

Kısacası ben bu üründen hiç memnun kalmadım.
Eğer sorunlu dudaklarınız varsa sizde de işe yaramayacaktır.


Arka yüzünü merak edenler için ;



Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim.
Umarım faydalı bir yazı olmuştur :)


Bu yazıları da okumalısın

0 yorum