- AVON PARFÜMLERİM -

Şubat 01, 2017




Herkese merhaba :)
Bugün elimde olan Avon marka parfümleri yazmaya çalışacağım.
Öncelikle belirtmem gerekir ki parfüm konusundan hiç anlamam :D
Yok üst nota yok alt nota !

Benim parfümde aradığım tek şart şekerli olmaması.
Çünkü şeker kokan parfümlerden nefret ediyorummmm !!

En sevdiğim parfümler ise
*çiçekli
*vanilyalı
*miskli
kokuların olduğu parfümlerdir.

Avon'un parfümleri fiyatına göre başarılı ürünler
ayrıca kokularıda kalıcı
eee birde şişelerinin güzelliğini atlamamak gerek :)


- İlk Avon parfümüm Incandessence 'di 
Kışın dershaneye giderken yolda karın üzerinde bulmuştum :)
Yarısına kadar doluydu valla kim düşürdüyse hakkını helal etsin :D
Saat sabahın 8'inde ortalıkta kimsede yoktu sorup sorabileceğim
öylece attım çantaya baya da bir kullandım :)
İçerisinde elmas orkide, beyaz şakayık ve frezya kokuları bulunuyormuş.



Şimdi tek tek parfümleri yazmaya başlasam iyi olur :)



-  Pur Blanca

Avon'un en meşhur parfümlerinden birisi
Herkes ya kullanmıştır ya da birisinden bu parfümü koklamıştır.
-O kadar meşhur yani-
Tam yazlık hafif, fresh bir koku
Ben Pur Blancayı baharda kulllanmaya başlıyorum takiii sonbahar gelene kadar.
Öyle seviyorum yani
Kalıcığıda gayet iyi bir parfüm
İçerisinde beyaz frezya, ylang ylang ve beyaz çiçek kokuları bulunuyormuş.



- Far Away 

En sevmediğim parfüm kesinlikle Far Away
Kokusu bana çok ağır ve tuhaf geliyor
Acayip bir şekilde midemi bulandırıyor :(
Ama nasılda kalıcı yok böyle bir şey
2 fıs sıkıyorum akşama kadar gitmiyor
Yanımdan bu parfümü kullanan biri geçse 10 saat gitmiyor kokusu
öyle bir parfüm buda
Ama şişesi çoook güzel değil mi ya püsküllü falan :D
İçerisinde İtalyan limonu, Çin çiçekleri ve Brezilya baharatları kokuları bulunuyormuş.



Ne yazık ki bu parfümün ne adını biliyorum ne de sitesinde bu parfümü bulabildim :(
Kokusu çok güzel ve çok kalıcı
Bir kere getirdiler ve hemen satıştan kaldırdılar.
Buda Avon'un en sevmediğim huyu
Güzel kaliteli bir ürünü hemen satıştan kaldırıyorlar :(




- Little Black Dress 

Benimle özdeşleşen bir parfüm :)
En sevdiğim en beğendiğim en aşık olduğum parfüm
Sonbaharda kışta tek favorim
Çok kalıcı biraz ağır bir parfüm tam adına şişesine yakışır tarza
Benim için kışa daha uygun
İçerisinde
Üst notalarında hanımeli ve kayısı çiçeği
Alt notalarında gardenya, ylang ylang, sandal ağacı ve misk kokuları bulunuyormuş.



- Simply Because 

Buda bir diğer en beğendiğim çok çok kalıcı bir parfüm
Tam genç kızlara uyacak bir parfüm
Kokusu ne çok ağır ne de çok hafif tam ortasında tam kıvamında :)
Fiyatı da çok çok uygun, indirim zamanı 14 - 15 liraya kadar iniyor.
İçerisinde pembe çiçekler, kremsi vanilya ve misk kokuları bulunuyormuş.



- Cherish 

İlk zamanlar kokusunu pek sevmemiştim
ama daha sonra sevmeye başladım.
Kalıcılığı orta seviyede
Bitirdikten sonra tekrar alınacak bir parfüm değil.
İçerisinde yasemin, zambak, misk ve kremsi odun kokuları bulunuyormuş.



- Wish of Love

İçerisinde meyve kokusu olduğu için hiç sevmiyorum bu parfümü
Kalıcılığı da düşük
İçerisinde
Üst notalarında kızılcık meyvesi ve kiraz çiçeği
Alt notalarında ortanca ve gül yaprakları kokuları bulunuyormuş.


Fotoğrafta olmayan daha önce kullandığım parfümler ise
* Celebre
* Perceive
* Christian Lacroix Nuit
Bu parfümlerde gerçekten çok başarılı ve popüler ürünler


Umarım yazım faydalı olmuştur.
Okuduğunuz için teşekkür ederim.
Hoşçakalın

0 yorum