LE BALVO LEKE GİDERİCİ - LEKE KARŞITI - AYDINLATICI SERUM

Temmuz 18, 2022

 

Cildime yaptığım en iyi yatırımlardan birisi Le Balvo markasıyla tanışmak oldu 😍
25 yaşından sonra ne yazık ki cildim aşırı lekelenmeye başladı.
Kullandığım leke kremleri işe yaramıyordu bende bu markayı denemek istedim.

Serumun Özellikleri 
Başta sivilce lekeleri olmak üzere, peptitler, güneş lekeleri ve diğer koyu lekelerin giderilmesini veya azaltmasını sağlar. 
Meyan kökü, C vitamini ve niasinamid karışımları ile zenginleştirilmiş olan formülü sayesinde pürüzsüzlük elde edildiği gibi ciltte düzenleme sağlar. 
Cilde nem kazandırır besler. Bu sayede cildiniz daha taze, daha ışıltılı ve daha canlı kalır. 
İçeriğinde kesinlikle paraben içermez.
 Dermatolojik olarak test edilmiş olup, tüm cilt tipleri için kullanıma uygundur. 
 Düzenli kullanımda etkisini daha hızlı gösterir ve koyu lekelerde ciddi azalmalar meydana gelmeye yardımcıdır.


Serumun rengi bu şekilde 👆
Çok hafif bir kokusu var ama asla rahatsız edici ve kötü kokmuyor.
Silikon yapıda ciltte ağırlık yapmıyor, cilt tarafından hemen emiliyor yapışkan bir his bırakmıyor.

Cildi anında aydınlatıyor, kızarıklığı alıyor ve gerçekten lekeleri yok ediyor.
Hafif güneş lekelerimi yok etti. Bilmiyorum cildim bir güzelleşti parladı maşallah 🧿🧿🧿🧿🧿
Ama çok yoğun lekeleriniz varsa mesela benim yanağımda 6 aydır gitmeyen aşırı koyu bir leke var bu tarz lekelerin rengini açıyor. Ki benim istediğim de bu.
Eminim zamanla o lekede kaybolacaktır.

Bende sivilce ve yağlanma yapmadı.

Bu serumla ilgili tek sorunum sadece gece kullanılıyor olması.
Keşke gündüzleri de kullanılsaydı da o parlaklığı şöyle herkes görseydi
güneş gözlüğü takmak zorunda kalsalardı 😎

Le Balvo markasının bu ürününü gerçekten çok sevdim mutlaka tekrar tekrar tekrar alacağım.
Serumunu sevince markanın diğer ürünlerini de bir merak etmedim değil.
Yağlı ciltli olduğum için yüz temizleme köpüğü tam bana göre bence 😋



Ve bir tonik canavarı olduğum için Gözenek sıkılaştırıcı AHA BHA toniğini gözüme kestirdim 😏



Sizinde yazın bir anda çıkan güneş lekeleriniz, asla gitmeyen lekeleriniz varsa
 Le Balvo leke giderici, leke karşı, aydınlatıcı serumunu mutlaka deneyin. 

WEB SİTESİ

INSTAGRAM SAYFASI


Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim.
Umarım faydalı bir yazı olur.

Bu yazıları da okumalısın

0 yorum