PROCSIN ALIŞVERİŞİM ve YORUMLARIM

Haziran 07, 2022

 

Merhaba bloğuma hoş geldiniz.
Uzun zamandır yazı yazmıyordum. Bu sıralar canım hiçbir şey yapmak istemiyordu ama artık bu ruh halinden çıkmanın zamanı geldi.

2-3 ay kadar önce Trendyol üzerinden Procsin markasının ürünlerini satın aldım.
Daha önce hiç kullanmadığım ve aşırı satılan ürünlere bir şans vermek istedim.

3'LÜ SERUM PAKETİ


3'lü paket halinde satılan bu yüz serumlarını almıştım.
Paketin içerisinde Kolajen, Hyaluronik ve C vitamini serumu bulunuyor. 
20 ml'lik şişelerde satılıyor.
Normal serumlar 30 ml ama nedense Procsin 20 ml üretmiş. Bu da serumların hemen bitmesi demek oluyor. Hemen bitince de ürünlerin işe yarayıp yaramadığını gözlemlemek zor hale geliyor.
Serumların yapısı su gibi. Cilt tarafından hemen emiliyor. Bende ağırlık yapmadılar.
Sivilce ekstra yağlanma gibi durumlarda söz konusu olmadı.
Ama nemlendirme dışında da bir işe yaramadılar.

HYDRO SOLUTİON SEBUM DUO TONİK


Procsin'in bu serisi yüz yıkama jeli, tonik ve krem şeklinde satılıyor ancak kısıtlı param olduğu için ve çok çabuk tonik bitirdiğim için sadece toniğini alabildim.
Kokusu çok güzel.
Ciltte köpürme, yanma, kızartma gibi olumsuz yanları yok.
Aksine cildi rahatlatıyor, ferahlatıyor.


Bence sadece burun kenarlarında ki gözeneklere iyi geliyor.
Alnımdaki gözeneklere pek faydası olmadı ve alnımın yağlanmasını da engelleyemiyor.
Baya da bereketli bir ürün.
400 ml

MICELLAR MAKYAJ TEMİZLEME SUYU


Yaptığım alışverişte benim için olmasa da olur dediğim bir ürün oldu.
Ben göz makyajımı da bu ürünle çıkarıyorum. Biliyorum göz makyajını çıkarmak için yağlı bir ürün kullanmam gerekiyor ama elimde olmadığı için mecburen bu ürünle makyajımı siliyorum.
Eyeliner, maskara gibi zor ürünleri çıkarıyor ama göz kalemine gelince orada tıkanıyor.
Makyaj kalıntısı bırakıyor ne yazık ki.


Cilt makyajını güzel temizliyor. Öyle ki cildi yıkama ihtiyacı hissetmiyorsunuz.
Yine baya bereketli bir ürün.
400 ml

COLLAGEN GEL YÜZ YIKAMA JELİ


Kokusu muhteşem.
Cilde verdiği his muhteşem. Cildi kadife gibi yapıyor.
Silikon yapıda ve çok fazla akışkan.
Dikkatli olmazsanız ürün akıp lavaboya dökülüyor.
Benimki bu yüzden hemen bitti.


150 ml
Keşke daha büyük ambalajda üretilse.

Hediye olarakta Boom Butter şampuanı vermişler.
30 ml.



Benim Procsin alışverişim ve ürünler hakkındaki düşüncelerim bu şekildeydi.
Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim.

Procsin web sitesi için 👇

Bu yazıları da okumalısın

0 yorum