RE&EL KOZMETİK ÜRÜNLERİ

Ocak 31, 2022


Merhaba, bloğuma hoş geldiniz 😊
Bugün Trendyol sayesinde tanıştığım RE&EL Kozmetik markasının 3 farklı ürününün incelemesini yapacağım. Şimdiden iyi okumalar, umarım faydalı bir yazı olur.


RE&EL KAŞ & KİRPİK SERUMU 


30 ml.'lik bir ürün. Baya bereketli. Biz kız kardeşimle beraber kullanmamıza rağmen asla bitmedi.
En son saçlarıma falan kullandım da ürünü öyle bitirebildim.
Diğer kaş, kirpik serumları gibi fırçalı değil damlalıklı bir ürün.
Bu hem iyi hem kötü bir özellik.
İyi yanı ben fırça ile süremiyorum bu tarz ürünleri.
 Gözün içine mutlaka kaçıyor.
Kötü yanı ise parmağa damlatıp sürerken gözaltlarına, göz kapağına bulaşıyor.


Yapısı yağlı değil. Çok hafif su gibi. Gözlerde asla ağırlık, bulanık görme, yanma gibi sorunlar yapmıyor. Hatta makyaj altına bile kullanılabiliyor.
Ve en sevdiğim özelliği gerçekten kirpikleri uzatıyor, kaşları çoğaltıyor arkadaşlar.
Bunu bir tek ben değil kız kardeşimde denedi ve tecrübe etti.
Onunda kirpikleri uzadı, belirginleşti.
Kirpikleriniz kısaysa, kaşlarınız inceyse bu ürünü mutlaka deneyin.


RE&EL C VİTAMİNİ SERUMU


Ürün 30 ml.
Yapısı su gibi. Çok hafif.
Bende sivilcelenme, ekstra yağlanma falan yapmadı.


Daha önce bu şekilde renkli bir serum kullanmamıştım.
Bu serumu kullandığımda cilt rengimin değiştiğini fark ettim. Resmen sarartıyor bu serum cildi.
Bu yüzden sevemedim bu ürünü.


RE&EL DİŞ BEYAZLATMA TOZU


Daha önce bu tarz diş beyazlatma tozlarından kullanmadığım için karşılaştırma yapamayacağım.
Ancak bu tarz ürünlerle ilgili söyleyebileceğim tek şey diş etleri hassas olanlar uzak dursun.
Benim diş etlerim sorunlu. Ve bu ürünü ne zaman kullansam aşırı hassaslaştı hatta yara oldu.
Bu yüzden düzenli kullanamadım. 


Ürün baya bereketli. Öyle kolay kolay bitmiyor.
İlk zamanlar güzde 2 kere, diş rengi açıldıktan sonra günde 1 kere kullanılması öneriliyor.
Ama ürünün gerçekten işe yaramasını sağlamak için öncesinde bir diş hekimine gidip dişleri temizletmek sonrasında bu ürünü kullanmak gerekiyor.
Çünkü ürün dişleri temizlemeye tek başına yetmiyor. Doğal olarak kirli dişleri de beyazlatamıyor.
Bende hem bu yüzden hem de düzenli kullanamadığım için işe yaramadı.


Benim RE&EL kozmetik markasından kullandığım ürünler ve yorumlarım bu şekildeydi.
Umarım faydalı bir yazı olmuştur.
Markanın diğer ürünlerini incelemek isterseniz linkini aşağıya bırakıyorum 👇



Sağlıkla, iyilikle ve Allah'la kalmanız dileğiyle.

Bu yazıları da okumalısın

0 yorum