HUNCA CARE ISIRGAN OTU ŞAMPUAN

Nisan 09, 2021

 


Merhaba bloğuma hoş geldiniz 😊
Bugün Hunca Care ısırgan otlu şampuanın incelemesini yapacağım.


Benim saçlarıma ısırgan otu aşırı iyi gelen bir bitki.
Dönem dönem ısırgan otu içeren şampuanları kullanıyorum ve hepsinden de memnun kaldım.


Silikon yapıda
Kokusunu pek sevemedim ama yine de o kadar ağır bir kokusu yok
700 gr baya bereketli bir şampuan
Pareben - parafin içermiyor

İçeriği bu şekilde 👇


Isırgan otlu şampuanlar genellikle saç dökülmesi için kullanılıyor ama bu markada sarımsaklı şampuan saç dökülmesi için üretilmiş.
Bu şampuan ise saçlara canlılık ve parlaklık kazandırmayı, saçların daha güçlü, hacimli ve sağlıklı görünmesini destekliyor.


Ben bu şampuanı ne yazık ki pek sevemedim.
Saçlarımı söylediği gibi canlandırmadı ve parlak göstermedi.
Üstelik saç dökülmesine de iyi gelmedi.
Tek artısı saçlarımın yağlanmasını geciktirdi.
Bunun sebebi de bana göre silikon yapıda olması.
Kolay durulanıyor ve saçta ağırlık yapmıyor.
Micellar şampuan çıkmıştı bir ara ona çok benzettim.
Onun yerine bu şampuan alınabilir.
En azından hem fiyatı uygun hem de bitkisel.


Bu yazıları da okumalısın

0 yorum