ORİFLAME MİLK&HONEY GÖZ KREMİ

Ocak 04, 2018

Yeni yılın ilk blog yazısından merhaba :)


Bu ürünü çok uzun zaman önce almıştım. Hala satılıyor mu bilmiyorum pek Oriflame kataloğuna bakamıyorum her ay. Bana çok karışık geliyor Oriflame katalogları. Bu konuda en başarılı bulduklarım Farmasi ve Avon. Avon yine bir nebze karışık olabilir ama uzun süre Avon ile ilgilenince bana pek karışık gelmiyor. En sadece ve anlaşılırları da tabiki Farmasi.
Bugün aslında bloğuma yazı yazmak yoktu aklımda ama baya bir süredir uğraştığım bloğa reklama alabilme sorununu sonunda çözdüm ve bugün bloğumda reklam yayınlanmaya başladı :) Kimileri için küçük bir şey olabilir ama benim için büyük bir mutluluk :) İnşallah emeklerimin karşılığını alabilirim diyerek hemen ürün ile ilgili tecrübeleri yazıyorum.

Ürünün ucu bu şekilde ↓


15 ml'lik bir ürün. Fiyatı da ben aldığımda çok uygundu. İçeriğine önem verenler için içerisinde paraben var mı bilmiyorum çünkü arka yüzünde içerik ile ilgili hiçbir emare bulunmuyor. Daha önce hiç göz kremi kullanmadığım için karşılaştırma yapamayacağım ne yazık ki. Bir ara çok konuşuluyordu göz kremleri artık o kadar karşıma çıkmıyor. Ben zaten tam o çok konuşulan zamanda almıştım. Aldığıma pişman mıyım evet. Nedense benim gözlerimde ağırlık yaptı bu ürün. Bu kremi ne zaman sürsem gözlerim sanki uykum gelmiş gibi ağırlaşıyor, elim sürekli gözlerime gidiyor. Ben bunu kokulu bir ürün olmasına bağlıyorum. İçerisinde çok hafif parfüm var ne yazık ki. Göz kremine de parfüm koymasalar ölürler sanki.


Su bazlı bir yapısı var. Sürüldükten sonra cilt tarafından hemen emiliyor ve yağlı bir bırakmıyor. Nemlendirmesi de çok kuru göz çevresine sahip değilseniz sizi idare eder. Bana nemlendirmesi yeterli geliyor. Kırışıklıklar için onarıcı bir krem değil. Sadece nemlendirme amaçlı üretilmiş bir ürün. Ben dün kullandığım da beni serseme çevirdiği için artık kullanmayacağım. Atmakta istemediğimden el kremi olarak kullanmaya devam edeceğim :) Tabiki bir daha da almam. Hatta göz kremi hiç almam, nemlendiriciye alıştırmak istemiyorum cildimi.
Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim. Umarım faydalı bir yazı olmuştur. 

Bu yazıları da okumalısın

0 yorum