- 2016 YILI BİTMEDEN OKUNACAK KİTAPLAR -

Ekim 18, 2016

Herkese merhaba :)

Bu yıl kendi kendime 100 kitap okuma sözü verdim ve %50'sini tamamladım.
Ancak Mayıs ayında KPSS sınavım var
ve
 ne yazık ki kitap okumayı yavaşlatmak zorunda kaldım :(
Bende bu yıl bitmeden kesinlikle okumam gereken kitapları seçtim ve okumaya başladım.

Listem şu şekilde :

1- 1984
2- Nar Ağacı
(Bu kitabı yarım bırakmıştım tekrar okumaya başladım.)
3- Kara Kitap
(Yarım bıraktığım bir kitap)
4- Çanlar Kimin İçin Çalıyor
(Bir ara ne meşhur kitaptı ya herkesin elinde, dilinde! Şimdi unutuldu çok şükür.)
5- Kuyucaklı Yusuf
(TV8 kanalında Aramızda Kalmasın yayınında ki Funda Özkalyoncu denen kadının gafından sonra
dedim Sabahattin Ali'nin kitaplarını daha çok okumalıyım.)
6- Anayurt Oteli
7- Uçurtma Avcısı
8- Yeraltından Notlar
9- Beyaz Zambaklar Ülkesinde
10- İçimizdeki Şeytan





11- Senden Sonra Ben
(Ahh bu kadın ve kitapları!)
12- Çalıkuşu
13- Kağıt Ev
14- Sefiller
15- Şu Çılgın Türkler
16- Yabancı
17- Bir Maniniz Yoksa Annemler Size Gelecek
(Ve Ayfer Tunç'suz bir liste tabi ki düşünemiyorum.)
18- Suç ve Ceza
19- Sineklerin Tanrısı
20- Genç Werther'in Acıları



Kitapları okuduğum zaman güncelleme yapabilme dileğiyle
yazımı okuduğunuz için teşekkürler
 :)

Bu yazıları da okumalısın

0 yorum