YENİ BLOG ve YENİ KİTAP

Ağustos 22, 2016

Herkese merhaba :)

Bugün itibariyle bende kendime bir blog açtım ve artık paylaşımlarıma burdan devam edeceğim.
1 yıla yakındır Instagram hesabımdan instabloggerlık yapıyordum ama artık işi büyütmenin zamanı geldi diye düşünüyorum. Umarım başarılı olurum :)




Geçenlerde kütüphaneden Jane Austen'ın Gurur ve Önyargı kitabını aldım.
Kitabı okumayan bir ben kalmışım galiba :( 
Filmi yapılmış, konusundan ilham alınarak dizileri yapılmış anlayacağınız kitap baya popüler.




Şuan hala okumakta olduğum için yorum yapamayacağım ama şimdilik iyi gidiyor diyebilirim.
Kitabın dili sade ve anlaşılır herkes gayet rahatlıkla okuyabilir tabi aşk temalı kitaplardan hoşlanıyorsanız.

2005 yılı yapımı kitaptan uyarlanan Aşk ve Gurur filmi de IMDb'den 7.8'lik bir oy almış. 



İyi okumalar, iyi seyirler <3

Bu yazıları da okumalısın

0 yorum