Farmasi Peeling

Mart 14, 2017


Farkındayım bloğum Farmasi ürünleriyle doldu
ama
ne yapayım baya bir ürününü almışım bu markanın 😊


Bugün de uzun süredir kullandığım bu ürününü yazmak istedim
çünkü
yavaş yavaş bitmeye başladı.

Bende ki limonlu ve yağlı ciltler için uygun olanından.
Soyulabilen maske gibi bir imare yazılı ama hiç maskeye benzer bir yanı yok.
Öncelikle ürün çok akışkan halde
Yüzüme maske gibi uyguladığım zaman da cildim tarafından emiliyor
ve
sadece cildimde tanecikleri kalıyor.

Ben maske gibi kullanmıyorum. Peki nasıl kullanıyorum ?
Öncelikle peeling aşamasını banyodan banyoya uyguluyorum
yani haftada 2 kere yüzümü keseliyorum.

İlk önce buhar ile yumuşayan yüzümü ellerim ile keseliyorum.
Ardından bu üründen bir miktar alıp bütün yüzüme 2. kez kese yapar gibi uyguluyorum.
Bu ürün yüzümde 5-10 dakika kadar duruyor
ardından da sabunla bir güzel yüzümü temizliyoruım.

Gerçekten cildimi yumuşacık yapıyor
Ölü derilerden arındırırken de cildimi yıpratmıyor.

Tanecikleri bu şekilde


Tanecikleri evet biraz fazla büyük ama bu durum benim için bir sorun oluşturmadı.
Birçok kişi taneciklerinin boyutundan şikayetçi ancak kese işlemini başarılı yapabilmesi için
taneciklerin büyük olması gerektiğini düşünüyorum.
Cildim hassas olmasına rağmen dediğim gibi bende herhangi bir hassasiyet oluşturmadı.

Bu üründen önce Garnier'in 3'ü 1 arada adlı ürününü kullanıyordum.
O ürün bende her kullanışımda sivilce yapıyordu. Bu üründe çok şükür böyle bir sorun yaşamadım.

Ayrıca cildi ferahlatan, temiz ve çok güzel kokulu bir ürün 😍


0 yorum